Khamis, 24 Januari 2019

thesyrupvssoda kuala terengganu

Assalamualaikum..Petang tadi rabia & my parent pergi makan di the syrup vs soda.



Selfie sebelum makanan sampai 


Nasi Goreng Kampung Ayam Thai & Keropok Keping 

Rabia dan umi ayah juga makan nasi goreng kampung ayam thai & keropok keping.


Air kosong 

Rabia minum air kosong je. Sebab rabia kurang minum air manis .


Resit pembayaran

Memang kenyang lah makan nasi goreng kampung ayam thai dan keropok keping tu.

Memang lama dah craving nak makan dekat sini.Rabia selalu je scroll instagram thesyrupvssoda ni.

Jom pergi terjah sekarang the syrup vs soda. Rugi kalau u all tak makan.Memang sedap.

Kenyang sangat perut ni sampai tak boleh nak bernafas.Hahaha.


18 ulasan:

  1. Cool nya nama kedai. Hehe. Kenyang ni makan nasi goreng ni.

    BalasPadam
  2. mahalnya nasi goreng kat situ! sabar je la dek non...

    BalasPadam
  3. Thnks sebab singgah blog aril. Aril dh follow and balas balik blogwalk.

    Aril ade entri baru.

    https://muhammadshahril97.blogspot.com/2019/01/alhamdulillah-im-back.html

    BalasPadam
  4. Nampak biasa je nk banding dengan hrga, omg, haha..

    BalasPadam
  5. Mahal juga harga dia ye. Tp berbaloi sebab sedap.

    BalasPadam
  6. susah betul nak sebut nama kedai tu hehe

    BalasPadam
  7. Boleh tahan harganya RM 14 sepinggan ye Rabia.. Nampak sedap

    BalasPadam
  8. Wah nampak sedap nasi goreng

    BalasPadam
  9. Nampak biasa je nasinya tu. Tapi harga aishh rm14 sepinggan tu

    BalasPadam
  10. kak yaya lama dah tak pergi sini..tengok ni teringin pulak..

    BalasPadam
  11. comel je nama kedai dia.. hispter =D

    BalasPadam
  12. selalu lalu je tapi tak pernah singgah. tah bila nak pegi pun taktau la

    BalasPadam
  13. Boleh tahan juga ya harganya dengan hidangan yang disediakan. Makanan dalam gambar tu macam simple je..

    BalasPadam
  14. memang sgt suka bila makan nasi goreng ada keropok, rabia.
    sedap.
    krap krup krap krup :)

    BalasPadam