Khamis, 11 Julai 2019

Nasi Dagang Atas Tol

Assalamualaikum semua. Selamat pagi . Salam jumaat. Semoga kita semua dimurahkan rezeki selalu.

Rabia dan sekeluarga turun dari rumah pada pukul 6.28 AM.

Semata-mata nak makan Nasi Dagang dan Nasi Lemak atas tol.

Kena datang awal-awal tau dekat kedai ini.Sebab kalau pergi lewat.Ramai orang. Malas pula nak beratur lama-lama.

Rabia makan Nasi Lemak dengan keropok lekor dan Mee Hoon Goreng.

Umi ayah je makan Nasi Dagang. Rabia je makan nasi lemak telur mata .



Nasi Lemak telur mata sedap . Hehe. Rasa macam nak tambah satu pinggan lagi. Tapi malu lah pulak. Nanti apa pulak orang kata.

Tubuh kecik je makan macam apa entah. Hahahah. Jom pergi serbu kedai nasi dagang atas tol.

Rugi tak makan . Sekali makan pasti nak tambah lagi.Sekali jatuh cinta dengan nasi lemak nya.

Lepas solat subuh tu pergilah. Sebab kedai ini buka dah . Bagus kan buka kedai di awal pagi.

Rabia ni tak pernah bangun awal.Lepas solat subuh pun tidur. Ni tak tidur pun. Bangun awal semata-mata nak pergi makan Nasi Lemak .

Semangat tak ? Hahahahahaha. 

7 ulasan:

  1. Dgr citer nasi dagang atas tol sedap n famous. Cuma blom berkesempatan nak ke sana.

    BalasPadam
  2. pernah dgr je sblm ni ras abelum pernah lg

    BalasPadam
  3. Baru 1st time dengar pasal kedai ni. Memang nampak sedap tu Rabia ^^

    BalasPadam
  4. Kedai antara dlm list bila samai ke terngganu nnt

    BalasPadam
  5. sedap nyer nasi dagang :)
    salah satu yg mr.asben aida suka beli kat psr mlm.

    BalasPadam