Jumaat, 12 Julai 2019

Nasi kerabu mhi gong kapas

Assalamualaikum semua. Rabia nak promote ni. Nasi kerabu yang tersedap di bandar Kuala Terengganu.



Siapa tak kenal Nasi Kerabu MHI ni kan. Memang sedap lah Nasi Kerabu dia ni.

Dia memang kerap lah COD nasi kerabu ke rumah Rabia. Ya Allah memang Rabia tak tipu lah memang sedap Nasi kerabu dia.

Lagi sedap kan sos Nasi kerabu tu . Fuhhh terliur pulak kalau cerita pasal nasi kerabu dia ni. Rasa pedas-pedas gitu bila makan pulak dengan nasi kerabu dia fuhhh sedap sehingga menjilat jari.





Meh lah pakat pergi makan kat kedai dia. Nasi kerabu bertempat di Pengadang Akar Gong Kapas(area jual kuih dkt trafik light) Bangunan warna warni depan Panji Curve. 

Nasi kerabu ayam 4.00 sebungkus
Nasi kerabu daging 4.50 sebungkus
Nasi kerabu ayam double 5.50 sebungkus
Nasi kerabu ayam daging 6.00 sebungkus
bawang jeruk 50 sen sutir


8 ulasan:

  1. sedapnya nasi kerabu blh cod..:)

    BalasPadam
  2. nasi kerabu is one of my feveret, rabia.
    just kat sini, sukar nak cari yg sedap.
    recently, aida baru blaja masak nasi kerabu dan side dishes nyer.
    nanti nak buat :)

    BalasPadam
  3. kalau complete set brape plak harganya?

    BalasPadam
  4. Sedapnyaaa, teringin pulak lepas tengok ni.

    BalasPadam
  5. Ok nanti boleh cuba bila blk ke Ganu. Lapar pulak rasanya.

    BalasPadam