Jumaat, 9 Ogos 2019

Kucing ni selalu datang ke rumahku

Assalamualaikum semua. Salam jumaat. Semoga kita semua dimurahkan rezeki selalu.

Ada 2 ekor kucing ni selalu datang ke rumah Rabia . Rabia pun selalu lah bagi makan dekat diorang . Alololo so cute lah awak ni.

Tapi kucing ni tak jinak pun. Susah nak mesra dengan orang. Tapi Rabia selalu bagi makan . Kesian tengok diorang ni. Kurus je. Bagi makan banyak-banyak biar gemuk.


Cute kan kucing ni 

Rabia bagi makan Nasi Putih dekat 2 ketul ni. Entahlah kucing siapa ni. Rasanya kucing rumah jiran . So cute. Geram aku tengok kau ni si bulus. Nak tengok video si bulus ni tak ?


Click this video ♥️ 

Rabia harapkan si bulus ni sihat sentiasa ya. Cepat- cepatlah gemuk tu ya. 

Harap lah one day diorang jinak lah. Selesa dengan Rabia . Lama dah nak main -main dengan si bulus ni. 


4 ulasan:

  1. Alhamdulillah, rezeki dikongsi bersama

    BalasPadam
  2. Comeinya dua2 bulu sama.. Agknya meow2 jiran la tu

    BalasPadam
  3. alhamdulillah..

    Moga Rabiah diberi rezeki melimpah ruah al sebab bagi kucing makan..

    aamiin.

    saya percaya doa ini ...

    BalasPadam