Result semester 3

12
Assalamualaikum semua. Alhamdulillah nak bukak ke result debar . Ketar lutut.

Tapi alhamdulillah lulus belaka. My mum kata buka je lah result. Usaha dah kan. Berdoa dah. Tawakal lah pula.

Tapi kali ni rasa berpuas hati sebab aku jawab in English . Dulu aku jawab in malay. That why pointer rendah . But sekarang ni aku jawab in English.



Nanti nak print result ni. Boleh lah banding dengan result sem 1 dan sem 2 dulu.

Terima kasih selalu doakan Rabia ya. Dah ada beberapa baki sem je lagi. Tak sabar nak habiskan belajar.

Yang penting tak repeat paper. Alhamdulillah terima kasih semua yang selalu memberi kata-kata semangat kepada Rabia .

Macam tak percaya pengajian am boleh B+ sebab bab sejarah ni kita susah nak hafal.

Yeay go to semester 4 . Tak sabar nak habis belajar. Nanti practical pulak. Doakan dekat Rabia ya.

Aku tak kisah sangat bab pointer tu. Yang penting lulus . Aku usaha dah .

Sem 4 ni kena tingkatkan lagi lah . Paling ok dapat B+ tak apa dah. Sebab ada subject susah juga. Bukan main menghafal nota lecturer bagi.

Doakan semoga Rabia dapat habiskan belajar di sini ya. Nak lah graduate sekali lagi. Nak juga ada diploma.

Biar lah orang kata kita ni setakat kerja tadika pun. Tak kisah lah apa orang nak kata. Asal aku minat nak belajar dalam bidang ni.

Kalau dapat A+ itu adalah rezeki lah kan. Dah kita usaha dah tu. Boleh setakat tu je . Nak buat macam mana dah.

Tak sabar nak pergi class. Allahu. Aku tidur lewat pula lah malam-malam nanti. Sibuk ke assignment pula.

Penat nak belajar ni. Tapi aku nak diploma juga. 

Catat Ulasan

12Ulasan
  1. Semoga mendapat keputusan yang lebih baik pada sem2 akan datang

    BalasPadam
  2. you should be proud of it. u get what u worked for. tahniah rabia dear.

    BalasPadam
  3. Tahniah Rabiah, teruskan usaha..
    Semoga terus berjaya pada masa hadapan..

    BalasPadam
  4. tahniah darling :)
    moga sukses.
    moga belajar tanpa halangan ye.
    terus lulus dgn baik.

    BalasPadam
  5. Congrats Rabia, goodluck for your next sem pulak ye..

    BalasPadam
  6. Tahniah Rabia.. It's okay.. pointer boleh perbaiki yg penting kita usaha je ..tak tinggi pun tak apa yg penting kita faham ilmu tu.. ^^ .. All the best..semoga dipermudahkan semuanya buat rabia..

    BalasPadam
  7. usaha, berdoa, tawakal.
    Semoga lebih cemerlang di sem yang lain.

    BalasPadam
Catat Ulasan