Rabu, 1 Julai 2020

Jogging di pantai batu buruk

Assalamualaikum semua. Hai u all. Disebabkan dah gemuk ni. So pergi jogging pagi tadi. Sempat pulak selfie.

Jogging dekat pantai batu buruk tu je.


Berpeluh la jugakk. Sampai sakit kaki ni. Letih . Hehe. Tapi rasa segar je.


Nak kurus ni. Tapi balik rumah kan makan sedap sedap lah pulak.





Balik jogging makan sedap sedap pulak. Macam mana ni? Kena konsisten lah ni jogging tu. Ni kadang kadang je jogging. Hari ini jogging dekat luar sambil menghirup udara segar.

Makan pun kena makan makanan berkhasiat. Nak berazam dah ni nak kurus. Tapi susah sikit. Hehe. Dulu berat 45 kg je. Sampaikan orang ingat kan rabia masih bersekolah rendah lagi. I dah cakap kan makcik saya ni dah masuk kolej.

Petang tadi je tak makan nasi putih. Makan makanan berkhasiat tu lah susah sikit kot. Masa kecik kecik dulu rabia suka makan sayur. Sejak dewasa bergaul dengan kawan kawan tak suka makan sayur akhirnya terjebak jugak tak suka makan sayur sekarang . Heheh.

Dekat rumah ni dah ada alat senaman. Ni saja je lah nak keluar rumah. Nak menghirup udara segar. Okey tu je lah entry pada hari ini.


4 ulasan:

  1. Masa muda2 dulu wak duduk tengganu selalu juga ronda2 pantai batu buruk ni.

    BalasPadam
  2. Seronoknya jogging di tepian pantai.
    Amvoiii! dah jogging makan pulak tak menahan ya

    BalasPadam
  3. Bestnya boleh selalu g pntai

    BalasPadam