Best ke jadi blogger ?

7
Assalamualaikum 

Best ke jadi blogger ? Mestilah best jadi blogger.Alhamdulillah sejak jadi blogger ni rezeki makin bertambah.Rabia bersyukur sangat.


Dulu kan,sebelum rabia jadi blogger.Rabia selalu beli majalah.Macam-macam majalah lah rabia beli.Rabia suka baca kisah kehidupan blogger famous dan cantik ni.Siapakah dia?Mestilah si kak cantik ni yuyu zulaikha.Masa tu rabia tak tahu pun yang dia ni seorang blogger.

Blog yang rabia selalu baca adalah blog yuyu zulaikha . Rabia tertarik dengan penulisan dia.Sejak tu rabia rasa macam nak jadi blogger.Rabia nak cuba bakat yang ada dalam diri ni.Kalau zaman sekolah dulu tak pandai mana lah nak mengarang karangan.Hehe..

Alhamdulillah..sejak jadi blogger ni,selalu je dapat hadiah dari rakan blogger.Selalu je menang contest.
Dan yang paling best dapat berkenalan dengan ramai blogger.Sekarang rabia dah dapat ramai sangat kawan blogger.Terima kasih yang sudi berkawan dengan rabia.Terima kasih bagi tunjuk ajar dalam dunia berblogging ni.

Rabia juga salah seorang top commentar tegar di blog .suriaamanda dan juga blog fiezasani


Nanti dah dapat hadiah..rabia cerita di entry baru pulak ya.Terima kasih kak fieza sani dan kak suria . InsyaAllah kalau rabia ada masa lapang.Rabia blogwalking blog korang ya.Jom tepek link blog di bawah comment.Mana tahu ..ada masa free.rabia blogwalking.Blogwalking sangat penting tau.

Blogger : Rabiahtul Adawiyah Abdul Ghani 


Catat Ulasan

7Ulasan
  1. Terima kasih selalu singgah ke blog akak ;)

    BalasPadam
  2. Eh..dik rabia themes blog yang baru ... comel la ... btw memang best jadi blogger ... sama CCL juga selalu Follow blog sis yuyu,sis irene ..

    Btw jom join http://cikcappuccinolatte.blogspot.my/2017/06/giveaway-free-1000-perlashine-by-safiey.html

    BalasPadam
  3. Happy Blogging !

    Nona pon part time je, xdela serious sangat, but still..setia dengan blog..huhu

    Tahniahhhh..dah baca entri Nona yang nih ke?
    http://nonasani.blogspot.my/2017/06/amalan-5s-semasa-deko-deko-raya.html

    BalasPadam
  4. alhamdulillah kan...rabia lagilah rajin datang komen..

    BalasPadam
Catat Ulasan