Part 2 my face

Assalamualaikum semua. Selamat pagi. Ya Allah memang selama ni rabia pakai moisturezer, serum tu semua. Tapi kulit rabia kering. Maybe sebab keturunan rabia memang ada yang kulit kering.

So lepas ni nak kena jaga la muka ni.




U all lihat la video tu. Memang sakit sikit la nak cuci muka. Selama ni macam sia - sia je pakai produk. Dah la makeup, muka pun jarang dilap dengan tuala muka yang bersih. Dan terlalu banyak makan makanan yang bergoreng juga. Kalau orang cina kan tak makan makanan bergoreng. Sebab tu diorang makan sup kan. Nampak glowing je.

Rabia ni makan nasi goreng mee goreng. Kena pantang dulu lah eh? Ni pun baru nak pergi makan nasi goreng.

Dan kadang kadang rabia cuci muka dengan cleanser dengan step yang salah. Kadang cuci pun tak bersih.


Catat Ulasan

1 Ulasan