Alhamdulillah makin ramai kucing yang datang ke rumah ku

Assalamualaikum semua..Hai u all. Macam mana sejak PKP ni? U all buat apa dekat rumah? Rabia buat apa dekat rumah ? Of course lah masak guys.

Lepas masak tu jenguk ke halaman belakang rumah. Bagi makan dekat kucing yang selalu datang ke rumah rabia ni.



Yeayyy rabia dapat jugak selfie dengan kucing ini yang bernama oren. Nama tu rabia sendiri yang bagi ok.Cute kan dia? Tapi dia jinak la. Kalau tak takkan rabia boleh pegang dia tu kan? Tapi pegang dia pun sekejap sekejap je. Sebab dia ganas sikit la. Suka lah panjat pokok. Sebab pokok dekat luar rumah tu selalu ada burung yang datang. Rabia selalu siram pokok kan. So burung - burung pun datang ke mari untuk mandi,makan dan minum air lah .

Si tompok mana ? Lama dah tak nampak dia..Ada je dia mari pagi tadi. Dia tu sejenis kucing yang takut dengan kucing lain kan. Dia tu hidup bersendirian je. Tak suka bersosial dengan kucing lain. Dengan rabia pun dia asyik takut je. Si mishai? Dia lagi lah tak balik ke rumah dah berapa hari ni.

Kucing hitam gambar di atas tu. Tu ayah si tompok dan si mishai lah.. Tapi entah lah si tompok dan si mishai takut pulak dengan ayah dia tu .

Alhamdulillah makin ramai kucing yang datang ni. Nanti rabia nak cuci gambar. Nak buat kenangan nii.


You Might Also Like

6 Comments

  1. Pn is3 wak pun ternak ramai kucing.

    BalasPadam
  2. Kak sekeluarga pun kalau ada makanan extra memang akan selalu letak dalam pinggan khas dan bagi kucing-kucing yg datang makan..

    BalasPadam
  3. Murah rezeki Rabia baginmakankucing

    BalasPadam
  4. Kucing ni memang rabia bela kee ,,

    BalasPadam

Nuffnang Ads