Ootd ariani tudung bawal

by - September 22, 2020

 Assalamualaikum semua.. Hai u all. Hari ini Rabia selfie hehehe. Hari ini bergaya sikit. Sebab ada sesi bergambar. Hari ini Rabia OOTD tudung Ariani. 

Nak lihat tak tudung Ariani Rabia pakai ni? Tudung bawal Ariani yang lama dah ada dalam almari ni. Hari ini Rabia bergaya sikit.

Rasa macam nak beli shawl printed lah pulakkk.. HAHAHA.. Tak habis-habis shopping kann.. So cantik kan tudung Rabia pakai ni.

Lama dah tak shopping - shopping ni. Kalau ada sale nanti belilah kan. Heheheh. Rabia ni jenis pantang melihat tudung cantik-cantik.

Lawaaaaa . Geramm lah pulak tengok shawl ke , bawal ke yang cantik - cantik tu. Mesti nak grab sehelai kan? 

Okeylahhh Rabia nak buat kerja ni. Next entry Rabia story okey. Assalamualaikum .


You May Also Like

5 Comments