Thank youuu

 Assalamualaikum semua . Hari ini ada sesi bergambar dengan PPM dan anak didik ku ini . 

Masa nak bagi ucapan kepada kanak kanak tu , Rabia sebak tau . Alahai janganlah keluar air mata . Dah la ada cikgu dan PPM . Lepas tu Rabia cakap je lah . Hari ini hari terakhir cikgu . Terima kasih sudi jadi anak didik cikgu . Yang tak datang sekolah hari ini minta dia datang esok . Hadiah untuk tak datang sekolah pun ada . 

Lepas tu ada sesi bergambar dengan ppm dan guru prasekolah . Sebenarnya i lah minta nak selfie . hehe . selfie dengan anak didik sekali . 

Yang paling terharu . 😭😭 My student bagi hadiah kepada Rabia . Guru dan PPM pun bagi hadiahhh . Oh sikit lagi nak keluar air mata . 





Terima kasih airisya , aniq khalish , raja bagi cikgu hadiah . Kalau Raja tu memang rapat sangat lah dengan cikgu adawiyah ni . 


Terima kasih cikgu dan PPM . Ya Allah kau hadirkan orang orang yang baik  baik . Terima kasih 😭 . 

Sayangnya tak dapat jumpa sorang lagi anak didik ku yang lagi manja dan suka merajuk dengan cikgu adawiyah . esok awak datang sekolah dah lihat cikgu tak ada dekat sekolah 😭 . InsyaAllah ada rezeki kita berjumpa lagi . 

😭😭😭😭😭 Rinduuu anak didik ku . 

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. Nak tengok dapat hadiah apa boleh?? heheh

    BalasPadam
  2. Seronok tu dapat banyak hadiah. Good luck Rabia untuk next level.

    BalasPadam
  3. Anak-anak murid pasti merindui guru kesayangan mereka.. :)

    BalasPadam
  4. wahhh.. mesti rabia dirindui kwan2 dan anak didik nanti.. semoga terus maju jaya rabia

    BalasPadam