Air kelapa

 Assalamualaikum semua. Jalan sakan rabia hari ini. Bukan apa dah second dose pun . Tapi pergi jalan bukan pergi makan angin tauu. 

Beli makanan dan buah buahan nak makan di rumah la. Lepas tu cakap dekat umi teringin nak makan ikan celup tepung . Bungkus bawa balik makan di rumahh.


Beli air kelapa 💜😘 Nikmatnyaaaa minummm . Sedappp lahhh air kelapa nii . Heheh. So sekarangg waktu rehatlah ya . Rehat di rumahhh. 

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. Kak Amie pun tadi beli air kelapa.
    Nyamannya sedut time panas dan ahaga!

    BalasPadam
  2. air kelapa ni, minum sejuk2 sedap rasa ngalir dekat tekak hehe

    BalasPadam
  3. sedapppnya
    skali skala nikmat dpt minum air kelapa
    tiba rinduuu pulak nk jolok kelapa minum airnya yg freshh

    BalasPadam
  4. Sejukkan tekak dan badan minum air kelapa ni.. Kan.. Memang sedappp

    BalasPadam
  5. dulu ms pregnant ari2 minum air nyor ni..
    lps branak xleh minum dh.. sakit urat.. haha..

    skrg ni kalo teringin blh la minum sikit.. hihi

    panas2 ni mmg sedap la layan air nyor!

    BalasPadam
  6. Memang syokkk minum air nyior kalau panas panas ni kan rabia kan

    BalasPadam
  7. Air kelapa minum kosong gitu je dah nikmat. Tak perlu nak tambah gula or ais. Kalau nak sejuk biasanya letak dlm peti dulu. Bestnya.. Nak cari la sok..

    BalasPadam
  8. Dah lengkap 14 hari ye lepas cucuk? Pergi beli barang okaylah ada urusan. Sedap dapat air kelapa.

    BalasPadam
  9. Air kelapa biasa saya beli sebiji tanpa ais dan gula.. Minum begitu saja pun sedap.

    BalasPadam
  10. Time2 panas mmg nikmat minum air kelapa. Lebih2 lg yg sejuk

    BalasPadam