My weight

 Assalamualaikum semua. Selamat pagi . Pagi pagi ni rabia timbang la berat badan . Belum makan nasi lagi . Minum air kosong je . Elok minum air kosong pada waktu pagi ni .


Turun ke naik ? Turunlah tuu .Kalau tak biasanya naikkk . 53 kg lah . Dulu 45 kg je tu masa waktu sekolah menengah lah. My mom suruh turunkan lagi sampai 45 kg . Hahaha. Main makan makan ni . Kelmarin baru bercadang nak bermain badminton . Tak jadi. Sebab rabia busy basuh ayam 🤣. 

Tapi pagi kelmarin lepas makan nasi goreng makan nasi lemak satu bungkus . Pagi kena makan banyakkk . Petang je rabia makan roti minum air kopi. Pagi ni terus rasa lapar . Nasiblah tak gastrik . Macam hari tu langsung tak nak makan nasi rasanya tulah jadi muntahhh tu . Serik kena macam tu lagi. 

Kena turunkan lagi tuu 🙏🏻 Kena bersenam jugakk ni . 

Ada sesetengah orang kan bila lapar minum air kosong. Sebenarnya terlebih air kosong ni bahaya juga tau. Sebab tu rabia minta umi beli cornflakes je. Maknanya dah beli dah la maggi kari tu . Bukan senang nak maintain ni .

Nak berat badan seperti dulu. 


Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Salam kenal..follow ya blog saya ..

    BalasPadam
  2. Hampir nak sama berat kita ni. Hahaha

    BalasPadam
  3. masa underweight dulu berat 45kg. Sekarang dah normal tp nak turunkan 50. Byk sangat halangan dan alasan ni.. hehe

    BalasPadam
  4. Kene kira BMI baru tau berat badan unggul

    BalasPadam
  5. sama la. berat kita he hee
    tp ikutkan kena turunkan. ke 50 kg shj

    BalasPadam