Search This Blog

Khamis, 8 Februari 2018

Esp shaklee

Assalamualaikum.Lama kan rabia tak menulis blog.Rabia sangat sibuk dengan pelajaran.

Malam ni rabia nak cerita pasal kelebihan esp ya.

Rabia sekarang dah jadi dropship shaklee.Target untuk bulan 2 ni nak jual 6 tong esp shaklee.

Rabia pernah minum esp shaklee.Memang sedap.Dan perubahan yang rabia nampak adalah gastrik pun berkurang dan cepat kenyang.


Kebaikan dan Kelebihan ESP

1. Membantu pembinaan semula otot dan kulit.
2.Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
3. Membantu megurangkan paras kolestrol
4. Menyokong sistem imunisasi badan yang membantu mencegah migrain,insomnia dan tekanan.
5. Menggalak sistem peredaran darah yang sihat.
6. Kaya dengan isoflavones,yang membantu dalam mengawal kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.


Rabia memang puas hati sangat minum esp shaklee ni. My mum pun katanya nak beli jugak esp ni. Tak lapar lah minum esp ni.Selalu je kenyang.

Nak try esp shaklee? Whatsapp saya di 0148334769. 

4 ulasan: