Nasi goreng warong gong kapas

Assalamualaikum hai dan selamat pagi.  Hari ini pergi makan di warong gong kapas. Siap bungkus lagi nak makan petang ni pula.




So ini kedai nya.  Tak ada banner kedai ni. Tapi memang best makanan nya.

Nasi dagang,  nasi minyak,  nasi goreng dan banyak lagilah makanan yang ada.

So jangan lupa makan di warong gong kapas. Rabia kalau pergi ke kedai ni memang makan 2 pinggan.  Tak malu lah nak makan 2 pinggan tu dah my favourite kan.  Heheh.  

Catat Komen

9 Ulasan

  1. Kedai2 kecik ni memang selalu sedap makanannya

    BalasPadam
  2. wah 2 pinggan tu..xtkaut hmuk ke rabia..:)

    BalasPadam
  3. Haihh.. nasi gorengnya nampak menyelerakan...🤤🤤

    BalasPadam
  4. peminat tegar nasi goreng ya

    BalasPadam
  5. Selalu kedai biasa2 ni mskn dia sedap..

    BalasPadam
  6. kalo x biasa dgn kawasan ni kena tngk cr betul2..
    sbb xde nama kan.. org tempatan mesti tahu..

    BalasPadam
  7. Sedap okaylah kena dengan tekak.

    BalasPadam