Hari ke 2 dan hari ke 3 praktikal

by - September 08, 2020

Assalamualaikum semua.  Hai u all.  Baru nak update gambar Cikgu Rabia berselfie ni.  Kejap je masa. Hari ini hari ke - 3 dah.  So nak post gambar je.


Hari ke - 2



Hari ke - 3

Hari ini Rabia mengajar subjek science.  Bila tanya seronok tak belajar hari ini ? Semua cakap seronok. 

Alhamdulillah kanak - kanak happy belajar dengan Cikgu Rabia. 

Rabia dah berjaya tarik minat mereka untuk belajar.  

You May Also Like

8 Comments

  1. cikgu rabia baik mesti anak-anak murid seronok

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah..tahniah..semoga berjaya habiskan praktikal dgn sukses... pernah juga bercita cita nak.jadi cikgu...tp tak lulus ujian KPLI pula..haha

    BalasPadam
  3. Macam garang je cikgu nih..

    Hahahah

    BalasPadam
  4. Tahniah rabia..kalau murid dah suka tu..maksudnya..misi berjaya hehee

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah..keep it up Rabia.. yang penting kena jaga SOP jugak..

    BalasPadam
  6. Mesti Rabia jadi cikgu favourite nanti.. all.the best rabia

    BalasPadam