Nasi Goreng Gong Tok Nasek

 Assalamualaikum semua. hai u all . Semalam Rabia request dekat umi . Rabia nak makan nasi goreng gong tok nasek tu . Heheh . Dah lama tak makan nasi goreng Pak Ramli . Hehe . 

My mom kata hari ini lah ayah beli nasi goreng tu .


Sedapppp hehehe . Lada jeruk nya tu sedap sekali dengan sos cili nya tu sedappp . 

My fav lah nasi goreng ni . 

You Might Also Like

7 Comments

  1. akak pun sejenis orang yang suka makan nasik goreng dengan keropok. Sedap.boleh bertambah2 makan.

    BalasPadam
  2. Wow mmg nampak sedap.. dpt pula.cili jeruk mak mertua Lalu x pasan

    BalasPadam
  3. Nasi goreng memang tak pernah jemu. Kak LeYa pun suka

    BalasPadam
  4. asal sy singgah ni mesti entri pasal nasi goreng hehehhe minat betul makan nasi goreng ya :)

    BalasPadam
  5. Hidangan nasi goreng yang simple. Sedap ye makan dengan cili jeruk tu?

    BalasPadam