Rabu, 4 Disember 2019

Hati kena bersih

Assalamualaikum semua selamat pagi. Ada orang tanya Rabia apa rahsia nak jadi cantik? Hehe. Pagi-pagi dah ada orang WhatsApp Rabia. Tanya apa rahsia nak jadi cantik? Senang je nak cantik dik . Hati kena bersih insyaAllah hati yang bersih serinya akan terpancar di wajah anda.



Tips nak cantik : Hati kena bersih . InsyaAllah hati yang bersih serinya akan terpancar di wajah kita. Lepas tu jaga kebersihan diri. Dan rajin-rajin lah bangun awal pagi tu. Jangan lah lepas solat subuh tidur pula. Rezeki pun susah nak masuk . Itulah pesan Umi Rabia jangan tidur lepas subuh. Nak lagi cantik mandi sebelum subuh.

Rabia pakai produk tak?

Setakat ni Rabia pakai produk cosmoderm . Foundation by Fellera Beauty . Serum marykay dan Loreal Paris.




6 ulasan:

  1. Best tu bangun pagi org dah puji cantik :)

    BalasPadam
  2. thankiu for the tips hehe

    http://mylittlestoryi.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. Dalam bersih, insya allah luaran cantik

    BalasPadam
  4. waalaikumussalam. kami yg baca ni pun tumpang hepi jugak, hehe

    BalasPadam
  5. muka selalu kena air wuduk..maka akan jadi cantik la

    BalasPadam