Assalamualaikum semua. Hai u all. Hehe. Pergi hangout dengan kawan sekolah menengah tadi di KTCC Mall Kuala Terengganu. Dia ajak makan makan. Tapi daku tak makan. Sebab dah kenyang makan nasi goreng udang umi masak. So umi beri duit lebih sikit. Rabia beli inner snowcap dengan kawan rabia yang jual di situ. Dan beli tudung sarung dengan orang lain. Tak ingat nak snap gambar kedai tadi. 😂🤣. Alhamdulillah la. Inner snowcap dan tudung sarung rabia beli tu harga nya adalah RM 10 je. Murah dah tu .




Asyik beli je rabia ni. Ehem. Saya dah simpan tau duit dalam tabung tu. Hehe. Ada duit lebih beli lah sikit. Masa ni lah nak shopping. Masalah nya. Rabia sorang je yang shopping. Baru beli 2 barang je tu. Kalau rabia kaya. Habis diborong nya 🤣😂😄. Hahaha. Lawak la rabia ni. 

Inner ni warna ni tak ada lagi. Inner berhantu tu ni wajib daku carii sampai dapat. Sebab suka matching dengan baju warna apa. 

Masa ni la nak shopping keluar dengan kawan kawan. Kalau dah berumahtangga nanti susah la nak jumpa kawan lama kan 🤣. 

Jangan sebut la nak pergi KTCC Mall . Memang daku pergi la. Nak duduk situ lama lama pun tak apa. 

Rabia ni kalau nak beli memang fikir dari rumah dah. Esok nak beli ni ni ni. Hah. Kiranya plan dah. Barulah tak borong satu kedai tu kan 🤣😂. 

Sebab rabia beli inner pun sebabnya nak matching baju warna kuning. Kasut kuning. Tudung kuning. Inner kuning. Hah. Gituu. ❤. 

Tak boleh duduk lama lama sini. Baik lari dulu. Balikk rumahh terus.. Hehe. Ajak diajak rabia pergi ke sini. Suka shopping. Tak la shopping banyak pun. Beli tudung sarung dengan inner je. Harga Rm 10 je tu. Murahh dooh lahh tuu. 

Okeylahh jom lah mari pergi ke KTCC MALL KUALA TERENGGANU ni. 😍 Kalau jumpa rabia tegur je tau. Jangan malu malu. Mana tahu rabia baik hati nak belanja minum minum kan. 💙.