Mamee monster biskut

 Hai dan assakamualaikum semua. Hai hai u all. Apa khabar? So pagi ni nak edit video drama bersama kelas dengan kak dee. Sebelum tu makan la biskut mamee monster ni. Beli di kedai yang jual macam macam yang ada dalam kedai tu. Dekat pulau kambing tak silap rabia. 



Sedapp perisa spicy fried chicken ni. Ada rasa pedas sikit. Rasa macam ayam pun ada. Haha. Try la u all beli. 

Sampai tinggal dua lagi biskut ni. Hari hari rabia makan. Duduk ambik je biskut ni. Bahaya betul. Hehe. 

5 ulasan:

  1. Sedapnya. lama tak makan ni.

    BalasPadam
  2. perisa baru ke ni? anak-anak akak pun dah lama tak makan biskut ni. Dah ada perisa baru ni nanti boleh la beli.

    BalasPadam
  3. Akak dah lama tak makan benda ni. hehe nanti nak makan la hehe

    BalasPadam