Assalamualaikum semua. Rabia baru sudah masak nasi goreng mentega. Buka puasa nanti senang makan selalu. Tak la gaduh nak masak kan. Hari ini my mom and dad keluar pagi tadi.Tinggal rabia sorang sorang dekat rumah. Huhu. My mom and dad balik je. Tengok tengok ada barang shopping. Tengok tengok maggi ayam . My parent kurang suka Maggi Kari . Suka Maggi ayam. Rabia pula kurang suka Maggi ayam. Suka Maggi Kari . Suka tak suka makan je lah lepas selesai solat terawih kan. 


My mom simpan dalam bekas comel gituu. Senang la lepas ni nak simpan biskut ke dalam tu kan. Okeylah nak rehat sekejap. Letih juga kacau nasi goreng. My mom mesti ada sebelah rabia. Sebab rabia bukan mahir sangat bab masak ni kan. Asyik nasi goreng tu je lah pandai masak pun. Lauk lauk ku tak pandai masak lagi. Bukan tak pandai . Malas nak masak agaknya. Leceh sikit bab lauk ni . Hehe. Kena mari kerelaan hati sendiri nak masak ni . 

Nanti malam la rabia share ya nasi goreng mentega.