Sabtu, 27 Jun 2020

Beli ambi pur toilet

Assalamualaikum semua. Rabia ni sejenis suka beli barang macam ni. Hehe. Kalau ajak rabia pergi ke mydin. Memang adalah nak beli tu.


Dalam harga rm 14 macam tu lah rabia beli. Gantung dalam toilet je. Hehe. Memang dah senarai kan ambi pur ni dalam kertas pun. Sebelum nak beli apa apa tu memang kena wishlist dulu nanti tersalah bajet ke kan.


Memang wangi lah . Lama kelamaan tu kurang la bau nya. Nanti nak beli lagi lah. Letak dalam bilik tidur dan toilet. Barulah wangi gituuu.

Anda cuma gantung sahaja. So jom lah beli letak dalam toilet biar wangi gituu. Dalam toilet pun kena wangi ya. Bukan kita je kena berwangi wangian . Toilet pun haruslah wangi jugak.

Okey bye . Assalamualaikum semua. 

3 ulasan:

  1. Saya gantung dalam almari baju...hihi

    BalasPadam
  2. yang ni saya gantung dalam almari

    sebelum shopping mesti sedia list. kalau tak mesti ada yang lupa

    BalasPadam