Jumaat, 26 Jun 2020

Maggi goreng kari

Assalamualaikum semua. Hai u all. Petang ni rabia nak makan maggi goreng. Sebelum makan tadi rabia dah jogging.




Rabia suka masak maggi goreng sekarang berbanding maggi sup tu . Sebab dah puas dah makan maggi sup. Dan rabia ni suka mencuba resepi dari instafamous dalam Instagram. Heheh.

Maggi goreng rabia masak ni . Menggunakan jenama maggi kari . Jenama maggi ya.

Rabia masukkan telur , maggi , perencah maggi dan sayur. Sebelum ni rabia letak telur, sayur , maggi dan perencah maggi terlebih dahulu.  Hari ini tersilap masak la. Lobak merah tu kan keras. So kena masukkan sayur tu awal awal okey.

Rabia ni pantang tengok resepi dalam instagram tu . Mesti nak cuba masak. Sebab tu kebanyakkan masa terluang rabia melihat video masakkan dalam instagram .

Kerabu maggi je rabia belum cuba buat lagi. Sebab tak pernah makan lagi kerabu maggi. Setakat ni pandai masak maggi goreng je .

Hehe. Terliur tak u all melihat hidangan rabia masak ni ? Heheh selamat mencuba ya.

Tak kisah la maggi apa pun u all nak masak. Maggi goreng tomyam pun sedap juga tu.


Ni rabia masak maggi goreng kari la. Sedapp heheh. Ada skill lah memasak ni kan . Selamat mencuba. Hujan hujan ni best la masak maggi goreng serta minum tea o panas kan.


Thank you . Itulah Rabia dah rajin masak sekarang kan . Hehhe. Alhamdulilah la. 

6 ulasan: