Album gambar

by - Oktober 29, 2020

 Assalamualaikum semua.  Rabia dah janji kan nak tunjuk album gambar Rabia kan. 


Dah ada empat album dah.  Banyak kan.  Heheh.  Album bunga purple tu ayah Rabia baru je beli.  Heheh. Thank you ayah. 

Rabia nak try photobook sekali.  Tapi ada  photobook harga yang murah tak ? Harga murah ? Malas dah nak pergi ke kedai Gambar. 

U all ada album gambar ? Rabia ni rajin lah belek belaka gambar dalam album ni.  

You May Also Like

4 Comments

  1. Rajinnya Rabia cuci gambar dan letak dalam album. Akak takda masa nak buat tapi nanti kena juga sebab dah banyak gambar.

    BalasPadam
  2. Dah cuci gambar kenalah ada album gambar pula.

    BalasPadam
  3. Cuba la survey photobook ke, pixajoy ke... Kot ada promo ke..cik tk pun tak sure

    BalasPadam
  4. Dah lama tak cuci gambar dan ada album gambar. sekarang trend photobook. boleh search online :)

    BalasPadam