Google adsense

10



My adsense

Assalamualaikum semua. Alhamdulilah. Naik sikit demi sedikit my adsense. Heheheh. Siapa - siapa yang nak belajar buat blog tu. Just DM je Rabia okey? Rabia akan ajar step by step.

Nak sangat cashout duit ni. Kalau dah dapat duit ni ingat nak beli laptop baru je. Hehehe. Asyik hang je my laptop tu. Dah guna laptop tu dari zaman belajar kolej lagi kan.  Nanti Rabia akan usahakan dengan lebih gigih lagi. Thank you juga kepada yang sudi singgah blog Rabia. Rabia menulis blog ini dari hati ke hati. Rabia suka share pengalaman belajar, dan pelbagai lagi lah.  

Selain menulis blog, Rabia juga suka singgah blog blogger lain. Biarlah lambat asalkan selamat. Dah masuk 5 tahun Rabia berada di dunia blogging ni. 

Nanti Rabia akan selalu share my pendapatan ni. Rabia tak malu pun walaupun dapat sikit ke . Banyak ke. Asalkan Rabia dapat tolong orang lain untuk belajar buat blog dengan Rabia.

Share is caring. Hehehe. 

Azam tahun baru 2021 . Rabia nak fokus pada blog. Dan menaikkan lagi my pendapatan ni melalui google adsense ni. Youtube? Lama dah tak up video dekat youtube. Yang itu pun insyaAllah Rabia akan usahakan. 

Okeylahh itu sahaja cerita pada malam ini . Assalamualaikum .


Catat Ulasan

10Ulasan
Catat Ulasan