Part 2 cuci gambar

by - Oktober 28, 2020

 Assalamualaikum semua. Rabia tengah masukkan gambar yang dicuci tadi ke dalam album.  Kejap ya. Rabia nak masukkan Gambar dalam album ni.  Okey la.  Nak menulis blog lah pula. Nanti sambung masukkan Gambar dalam album. 




My pendapatan pun Rabia cuci gambar tau.  Gambar ayah Mishai dengan si putih tu pun adaaa.  Gambar anak putih,  si Coreng tu pun ada.  Kenangan tu.  Coreng dah tak ada dah.  Entah hilang ke mana.  Nasiblah sempat cuci gambar dia.  Sempat juga Rabia pegang si Coreng tu. 

Ok lah nak masukkan gambar dalam album ni.  Nanti Rabia update album gambar pulak ya. 

You May Also Like

2 Comments

  1. Wah cuci gambar mcm mcm ya Rabia. Mesti banyak album Rabia ni.

    BalasPadam
  2. Bestnya cuci2 gambar.. mengimbau kenangan ini semua..

    BalasPadam