Pagi pagi main contest

 Assalamualaikum semua. Selamat pagi 😍 . Pagi pagi ni dah main contest 😍 . Heheh . Hari ini still lagi lah duduk rumah . Stay at home. So Rabia kan dah tamat praktikal . Duduk rumah masak , tidur , main contest je la . 



Doakan Rabia ya 😍 semoga menang casing phone dan lace ni . Lama dah nak casing phone ni . Walaupun dah beli dah casing di shopee . Lace mesti lah Rabia nak pakai di hari raya . Kalau tak raya pun , Pakai di majlis kahwin nanti . Majlis kahwin kawan Rabia ke kan . Boleh la Rabia ootd dengan lace jizanlykl ni . 

So doakan rabia yaaa semoga win . 

3 ulasan: