GROUP BELAJAR BUAT BLOG DENGAN RABIA

Beza mee jawa dengan mee kari

 Assalamualaikum selamat pagi. Rabia nak beritahu yang mee jawa dengan mee kari berbeza ya . 

Tak sama . 🥰 Tak silap bahan bahan nak buat mee jawa dengan mee kari pun ada bezanya .



Mee Kari 



Mee jawa 

Ada perbezaan antara kedua dua mee ini 💗. 

You Might Also Like

7 Comments

  1. Mee kari biasa makan.
    Mee jawa, tak pernah jumpa jual sini. Kalau ada, boleh cuba. :)

    BalasPadam
  2. mee jawa nii rasa dia mcm mee rebus kan? ke beza ek

    BalasPadam
  3. aah lain..rasa pon lain...tapi dua dua suka hehehe

    BalasPadam
  4. mee jawa kuahnya guna ubi keledek yg dilenyek.. mee kari xde ubi keledek.. itu kalau di sarawak la

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah kak mim. kalau bahasa sarawak diorang panggil keribang. Saya orang sarawak pun blur. Pi tanya kakak, keribang tu apa...rupanya ubi keledek...

      berdekah mak saya gelak kak >_< adoyai!

      Padam
  5. Yang pasti dua-dua pun sedap. Saya suka mi rebus dan mi bandung

    BalasPadam

Kisah Si Dairy review my blog