Goreng roti canai

 Hai assalamualaikum semua . Rabia goreng roti canai segera jee . 




Jom lahh makan petang dengan roti canai segera ๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜๐Ÿ’“๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜‹๐Ÿคฃ๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿงก๐Ÿ’œ๐Ÿ’ž. Fuhhh memang sedapp makan dengan kuah gulai ayam tadiiii . 


Gulai ayam ubi kentang tapi rabia ingatkan ayam rupanya lengkuas ๐Ÿคฃ Hahahaha . 

Habisss dahhh roti canai. Kena beli buat stock dalam peti ni .

U all makan apa petang ni ? Huhu.. Makan aje kann. Laparr. Sebab pagi tadi je makan nasi . Tengahari rabia tak makan nasi dah. Pukul 5 lebih tadi rabia goreng roti canai.

Rabia kalau goreng roti canai memang sukaa hangus macam ni . Rangupp . 


Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. apa jadi roti canai tu... hahaha

    BalasPadam
  2. sedapnya roti canai. lama dah tak makan ...huuuu nak jugakkkk

    BalasPadam
  3. makan bubur jagung je rabia :)

    BalasPadam
  4. kalau beli roti canai segera macam ni suka makan dengan kuah sardin. sedap..hehe

    https://www.tiarasaphire.com/2021/06/the-good-detective-2020.html

    BalasPadam
  5. nyummmmmmmmmmmmmmmmmmm... even mcm hangit but sedap kaaaaaannnnnnnnnn

    BalasPadam