Menu pkpd bakso

 Assalamualaikum semua. Selamat pagi. My mom masak bakso . Dengan jus tembikai campur jambu batu.





Bakso umi buatt sedappp 💗🥺. Jus tembikai campur jambu batu. Blend jer. Letak gula sikit dan blend . 

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. menu sama k ret kat rumah ni semlm... :)

    BalasPadam
  2. Sedap nampaknya bakso umi rabia. Boleh masuk list resepi apa nak masak time PKP ini 😊

    BalasPadam
  3. wah. jus tembikai tu love love sgt. lama sudah akak x beli tembikai. sebab lama x keluar gi mall. kedai sini-sini hanya ada pisang je hi hi hi...
    bakso. pun love love sgt, rabia. ala-ala mihun sup gitu. untunglah rabia dpt rasa makanan mak masak lagi. enjoy your time, dik. nanti sok sok da berjauhan, rinduuuuu!!!

    BalasPadam
  4. ya Allah sedapnya baksooo. memang feveret saya sangat ni. dulu masa sekolah selalu makan bakso yg ada jual tepi jalan, tapi sejak pkp ni macam dia tak berniaga dah. sedih rasa

    BalasPadam
  5. sedapnya dapat makan bakso homemade dengan jus sekali. kita ni jus beli tadi pun...habis manis leting! hahaha

    BalasPadam
  6. Kak shida pernah mkn bakso..tp kdg2 bakso ni mcm ada byk2 versi..xtahu pernah mkn yg mana..tp sedap yg biasa mkn kat sini..

    BalasPadam