Post Page Advertisement [Top]

 Assalamualaikum semua. Sebelum solat subuh pagi tadi. Rabia minum air kosong dan minum madu campur dengan air suam. Madu + air suam. Minum dulu sebelum solat subuh. 

Lepas tu rabia naik tangga nak pergi ke bilik . Sebelum pergi ke bilik tu. Rabia timbang berat badan dulu. 


52.2 kg 😊 Nak turunkan lagi ni . 45 kg . heheh. Okeylah tu. Before nak pergi hospital hari ahad ni . 

Nanti baca lah sakit apa rabia ni ? Alhamdulillah sihat dah . 

Aku sakit dan ada penyakit? - BLOG RABIA ADAWIYAH

https://rabiadawiyah21.blogspot.com/2018/09/aku-sakit-dan-ada-penyakit.html?m=1


Baca la ya . Jangan tanya Rabia lagi okey ? Alhamdulillah sihat dah sekarang . Tak ada dah. Yang dah tahu takapalah. 



6 ulasan:

  1. ooo..moga rabia sentiasa sihat. rajin2 makan ubat & follow jadual appt tu.
    byk kena jaga kan...
    moga yg baik2 saja yer.. take care!

    BalasPadam
  2. Semoga kak rabia sihat sentiasa kak :')

    BalasPadam
  3. Semoga sentiasa sihat yer Rabiah. Ringan jugak berat Rabiah yer. Akak dah lama tak timbang berat sejak lockdown ni. Rasanya mau naik lagi ni😂

    BalasPadam
  4. Saya pun target sebelum 2022 ni dapat capai berat 45kg. We got this! chaiyok rabia!!!

    BalasPadam
  5. semoga rabia dikurniakan kesihatan yang baik

    BalasPadam
  6. Semoga kak rabia dikurniakan kesihatan berpanjangan

    BalasPadam

Bottom Ad [Post Page]