Search This Blog

Ahad, 19 September 2021

Roti gardenia pandan

 Assalamualaikum semua. Ayah beli 4 plastik roti gardenia pandan. 2 plastik bagi ke tokwan . 

2 plastik lagi rabia punyaaa sekeluarga la 🤣 



Bye bye 😭 Inilah roti last Rabia makan ni . Sedappp tak terkata . 

Memang You all kenalah grab awal awal . Umi pergi berapa cawangan kedai 7 eleven dah ni.Last last jumpa dekat 7eleven mana entah umi cakap hari tu . 

Roti ni hari rabu dan hari sabtu je ada. So kena grab hari tu lah ya . 


8 ulasan:

  1. Belum pernah cuba lagi. Sebabnya bila nak beli asyik licin jer😅.

    BalasPadam
  2. singgah tengok roti hehe.. cantik rupa baru blog rabia

    BalasPadam
  3. kene cari gak ni. ramai kata sedap. tak pernah terjumpa lagi

    BalasPadam
  4. sekali hadap je mkn roti ni.. sedap sgt..
    tp pyh nk beli.. abs stock je sokmo.. haha

    BalasPadam
  5. belum pernah mkn lg ni..aduhai nk cari je xde..

    BalasPadam
  6. Dah beli. Memang sedap. Tapi sekarang susah nak dapat.

    BalasPadam
  7. Tak penah rasa roti gardenia pandan ni..

    BalasPadam