Search This Blog

Khamis, 16 September 2021

Umi beli periuk nasi di shopee

 Assalamualaikum semua. Umi beli periuk nasi lebih besar di shopee. Rabia sentiasa pesan dekat umi sebelum beli baca feedback orang yang dah membeli tu .

Okeylah . Nanti sampai rabia share ya .



Periuk nasi lama pun guna tefal jugak . Tapi nak beli yang besar sikit .

Nak masak nasi banyak pun okey la kan. Periuk lama tu masak nasi ayam . Tengok tengok tinggal sikit je nasi 🤣 Padahal masak 2 cawan setengah dah tu . 

Tunggu sampai jelah nanti. 

7 ulasan:

  1. periuk nasi tefalni katanya nasi tak berkerak? betul ke?

    BalasPadam
  2. comelnya warna merah. pernah juga beli periuk nasi kat shopee macam ni tapi time tu tak banyak pilihan warna..

    BalasPadam
  3. Cantik periuk nasi tefal warna ruby red tu.

    BalasPadam
  4. Kalau rumah ramai mmg periukk besar lah guna

    BalasPadam