Beauti in the basket

 Assalamualaikum semua. Selamat petang . Beauti in the basket tajuk hari ini. 

Beauti bukannya 24 jam tinggal dalam sangkar ya 😊. Ada waktu kurung dia dalam sangkar sebab waktu tu dia makan minum dalam sangkar tu. Dan waktu tidur .

Kami lepaskan dia di bilik tidur , ruang tamu. 

So follow instagram beauti ya jika nak tahu lebih lanjut lagi. 


beauti_com_my instagram dia .

Hari ini lepaskan dia. Dia dah makan minum dan buang 💩 dah. 



Hahahaha . Rabia tengok dia kelakar la pulakk . Dia masuk sendiri ya dalam basket tu.

Makin hari makin kelakar tengok dia .

17/11/2021 ni vaksin kali kedua pulak. Nanti nak tengok berat dia pulak.

Alhamdulillah dia sihat tak ada penyakit apa apa pun . Syukur sangat.

Dalam beberapa hari ini dia perangai pelik sikit. Biasakan dia suka mengigit . Sampai luka dan berparut . Semalam dia bertemu dengan kucing jantan dekat luar tu. Tulah perangai dia lain macam sikit . Agaknya hati dah ada taman la tu.

Dia macam tahu je rabia sekeluarga nak tinggalkan dia . Sayu je hati rabia ni. Dalam beberapa hari lagi . Menghitung hari rabia sekeluarga akan menjejaki ke tanah suci 🕋 pada 6.12.2021 - 18.12.2021. 

Beauti akan tinggal di hotel khas untuk dia. 

Gambar ni kena photobook ni atau pun cuci gambar. Banyak lagi gambar dia dalam phone rabia ni.

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. Semoga Allah permudahkan urusan Rabia sekeluarga ke tanah suci Mekah nanti. Aaminn...

    BalasPadam
  2. cute ni
    biasa kucing mula lain bila kita nak tinggalkan dia
    mcm ank2 kucing cik nur ni

    BalasPadam
  3. Semoga bertambah follower Beauti. Akak takde ig, kalau tak dah folo

    BalasPadam