Search This Blog

Jumaat, 8 Oktober 2021

Top pengomen bulan oktober 2021 Blog Rabia Adawiyah

 Assalamualaikum semua. Malam ni rabia nak umumkan pemenang top pengomen bulan oktober ni. 




TAHNIAH SEMUA PEMENANG HEADER BLOG . 

Rabia create header blog untuk 5 top pengomen ini ya. 

Thank you so much kerana sudi singgah blog Rabia 😊. 


1) Atiqah Najihah 



2) Atie Zieya 



3) Warisan Petani 



4) Kak Azhafizah 



5) Afeezz 


Tahniah semua pemenang ya. Terima kasih sudi jenguk dan tinggalkan komen di blog Rabia ni. 

Rabia dah janji nak bagi hadiah kan. So Rabia create header blog jelah dulu ya. 

Memandangkan Rabia tak bekerja lagi. Hehe. 

So tahniah tahniah semua.

Yang tak dapat tu janganlah bersedih ya. 

Nanti nanti jenguk la blog Rabia tak seberapa ni.

Jenguk dan tinggalkan komen banyak banyak.

Bulan depan Rabia create pula header blog kan ❤.

Ada yang tanya kepada Rabia. Rabia create header blog setiap bulan ke ? Iyaaaa. I create header blog setiap bulan 🙈. 

Hehe. Nak bagi hadiah kenang kenangan. Header blog tu awak boleh jugak nak diphotobook kan tu . Hehee .

Kumpul la setiap pemberian header blog rabia create and buat photobook la kan. Kan simpan abadi dalam photobook gitu 🙈. 


4 ulasan: