Post Page Advertisement [Top]

 Assalamualaikum semua. Beauti main dekat luar tadi .

Lepas tu hujan 🌧🌧🌧 Masukkan beauti kedalam rumah.



Melihat apa tu ? 


Dia minum air diluar ni . Kami sediakan air . Berus gigi tu lah gosok badan dia masa dia kecil dulu. 
Ada kutu. Alhamdulillah check check dah tak ada kutu dah. 



Rabia ambil fish toys dia. Dia menghidu pulak fish toys tu . 
Mesti dia pelik kenapa tak boleh makan ikan ni 🤔. 


6 ulasan:

  1. chomeyyy je ada kucing jd kawan tuuh., ;p

    BalasPadam
  2. so cute la.. ala windu plak ngan si tommy....

    BalasPadam
  3. Beauti geram tengok bunga warna pink tu

    BalasPadam
  4. Sis tengok je kucing, nak pegang/dekat tak boleh sebab penakut dengan kucing. haha. #fobiakenacakar. haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rabia kena juga kak
      Habis parut dah tangan rabia 🤣

      Padam

Bottom Ad [Post Page]