Post Page Advertisement [Top]

 Assalamualaikum semua. Salam jumaat. Keluar hari ini .




Memang rabia suka pakai baju kurung ?

Jawapan nya : Yessss. Why ? Masa zaman rabia kecik lagi memang pakai baju kurung dah πŸ˜†. 


Rabia masa kecik ni πŸ˜† Lawa tak ? 

8 ulasan:

  1. rabia nak kelaur ke mana tu pd pagi jumaat ni? selamat membeli-belah ye...

    BalasPadam
  2. Akak paling tak suka pakai baju kurung tau πŸ˜‚. Salute lah dengan Rabiah!! Mesti kat dalam almari banyak baju kurung kan😁

    BalasPadam
  3. comei tu..saya memang pakai baju kurung but campur2 ngan baju kurung moden la. suar or skirt sesekali je.

    BalasPadam
  4. Wahhhh, comel! Baguslah suka pakai baju kurunggg..HEHEHEH

    BalasPadam
  5. Akak pulak pakai baju kurung bila nak pergi kerja, atau ada majlis jea.. kalau nak keluar jalan², akak lebih suka pakai seluar sebab panjang sikit langkahnya... hihihi

    BalasPadam
  6. manis nampak kemas berbaju kurung..

    BalasPadam

Bottom Ad [Post Page]