Pelabuhan LKIM Chendering

 Assalamualaikum semua. Hari ini pergi ke pelabuhan LKIM chendering. Ada la sempat rabia snap gambar ikan . 

Gambar ikan keli tapi aku tak makan ikan keli . Dulu pernah beli dekat kedai . Try la nak makan eh tak boleh la. Bukan selera rabia kot. 😂 Sampai sekarang keluarga kitaorang tak makan ikan keli 😂 .

Biasanya makan ikan merah, ikan anak selayang,ikan kerisi. Rabia kurang makan ikan. Ikan bawal . Atas jenis ikan la rabia suka makan. Aku ni memilih bab ikan ni 😂 . Sebab tu suka makan ayam . 



Best la boleh bawa tokwan pergi jalan jalan sekejap. Lepas tu bawak tokwan ke rumah rabia. Lama dah kan tokwan tak pergi jalan jalan rumah rabia. 

Makan makan di rumah rabia. Lepas tu selepas asar tu. Selepas solat asar tu semua. Ajak tokwan pergi ke KTCC Mall. 


Lepas tu tokwan ada beli pisau di mr diy KTCC mall tu. Hehe. Kesian tokwan selama ni tak kenal KTCC mall kan. Ni ada masa lapang ajak la tokwan. 

3 ulasan:

  1. Wak ikan keli ternak pun tak makan
    kalau ikan keli liar sungai makan.

    BalasPadam
  2. Uuuuuuu lokasi kita dah berhampiran dahh tu. Salam dari Marang 😂

    BalasPadam
  3. same!! suka makan meats lagi dari seafood hehe

    BalasPadam