Nasi goreng gong tok nasek

 Assalamualaikum semua. Malam ni kitaorang makan nasi goreng + tomyam + sate ayam .

Nasi goreng + tomyam ayam + sate ayam. Fuhh 3 menu . 





Hari ini tak jogging la. Esok pulak jogging. Hehe. ❤ . Selamat hari wanita sedunia. Cuti masak la hari ini. Makan makan makanan kedai dulu 😍. 

Sambil - sambil tu support la orang business kan. InsyaAllah semoga murah rezeki peniaga ini. Aamiin . 

Nasi goreng gong tok nasek ni memang sedap! 😍. 

Sedappp. Rabia ni hantu nasi goreng. So siapa siapa tahu kedai makan dekat mana yang ada nasi goreng yang paling sedap? Kalau boleh cafe la 😍 . Hehe. Nak jugak makan di cafe cafe. Eh tidak la.. Kedai warung cangkung pun saya pergi makan tau . 


9 ulasan:

  1. sedapnya dinner rabia mlm ni

    BalasPadam
  2. Kalau nasi goreng mesti nak yg sedap. Kdg2 ada yg ala kadar terus tk selera. Letak ikan bilis hancur masa tumis sedap ye.

    BalasPadam
  3. selamat hari wanita seduniaa :)

    BalasPadam
  4. tak pernah dengar nama nasi goreng tu :)

    BalasPadam
  5. meh turun KL. pekena kedai nasi goreng paling sedap ;-)

    BalasPadam
  6. selamat hari wanita rabia :)

    BalasPadam
  7. Ok mmg sedap ni siap Ada sate

    BalasPadam
  8. Lapar pula tengok nasi goreng tu...

    BalasPadam