Zip pencuci tandas

 Assalamualaikum semua. Selamat pagi. Hari ini rabia bersihkan tandas. Ku tak boleh tengok tandas kotor. Kena bersih. Wangi.




Bersihkan penutup tandas. Beli dekat mydin mall. Lupa pulak nak snap harganya. Jika nak beli pulak. Rabia akan post video tiktok ya. InsyaAllah . 

Air wick tu dah jadi kewajipan rabia lah kot. Pergi mydin je mesti nak beli. Nak toilet wangi kan. 

Rabia bersihkan je toilet dan penutup tandas tu. Lepas tu cepat cepat la keluar dari toilet. Tak boleh duduk lama lama dalam tandas. 

Lepas selesai semuanya. Sekarang duduk tengok tv sambil menulis blog. 

Cuma ada beberapa pesanan la dari rabia. Jaga lah kebersihan sama ada tandas,dapur. Kebersihan itu mencerminkan juga siapa diri kita.

Beli dekat mydin mall ni. Kedai lain rabia tak tahu lah ada ke tidak. šŸ˜ . Soo jom lah beli sekarang. 

5 ulasan:

  1. toilet kalau wangi, mmg best masuk kan... nak mandi pun rasa fresh

    BalasPadam
  2. eh sama la, kita pun pakai zip ni untuk cuci tandas rumah..

    BalasPadam
  3. Toilet bersih baru selesa nak guna kan. Kebersihan diutamakan :)

    BalasPadam
  4. ha'ah bila toilet wangi baru syok nak mandi haha

    BalasPadam
  5. Bile toilet bersih, confirm rumah pun bersih...

    BalasPadam