Lipat baju

 Assalamualaikum semua. Pagi tadi rabia lipat baju. Lepas tu umi puji pandai dah lipat baju. Hehe. 


Tu baju rabia. Skirt pun ada. Hehe. Kalau dulu lipat macam tak kemas la. 

Sorry lah snap gambar hodoh je 😂. Kalau kaya nak la jugak beli mesin lipat baju tu. 

Hahaa. Kena tunggu kaya la nanti baru beli. Mana tahu kan ada rezeki boleh beli. 

Bab lipat baju la part paling ku malasss 😂 . Aduhai. Tapi tak apalah lipat je la . 

U all buat apa pagi tadi? Rabia dari pagi tadi makan aiskrim je. Siapa suruh tak ikut umi ayah pergi jalan. Kan lapar. Ni nak masuk tengahari dah ni. 

Kalau duduk rumah sorang. Gitulah ada je kerja kena buat kan. Lipat baju. Kalau bab nak menyapu rumah ni rabia kena suruh dulu baru buat 😂 . Rabia alah dengan debu ni .

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. i am super lazy when it comes to lipat baju hahah

    BalasPadam
  2. Kita bahagian lipat pun malas. Lipat ala kadar je pastu buh dalam almari hahaha. Janji tak sepah je :D

    BalasPadam
  3. kak shida jenis suka lipat baju time menggunung..bila susun elok je..haaaa ^_^
    peh tu..sakit belakang agagaga :p

    BalasPadam