Siap simpan botol coolblog

 Assalamualaikum semua. Lepas siap gosok baju gosok tudung. Tiba tiba rasa panas berpeluh. Lepas siap gosok baju tu semua. Rehat sebentar di halaman belakang rumah ambil angin. Lepas tu masuk dalam rumah dan basuh pinggan. Dan rabia ada simpan botol coolblog ni. Puas mencarinya. My mom cari jumpa pula šŸ˜‚. 

So apalagi rasa panas kan. Nak sejukkan tekak ni masukkan air tea o yang pagi tadi tu kedalam botol comel dari coolblog ni. Rabia dah beli 2 kali rasanya. Yang dulu botol pecah. Sayang sangat dah pecah. 

Kiranya ganti yang baru lah ni . Alhamdulillah. Senang nak buat air nanti.


Okey. Rabia nak minum dulu yaa. Simpan je lah botol ni. Nanti nak buat jus oren pun senang ni. Minum dalam ni je lah šŸ˜. 

4 ulasan:

  1. Sayang kan nak buang botol tu hahaha

    BalasPadam
  2. Botol coolblog ni cantik tp kalau jatuh siap lah ^_^

    BalasPadam
  3. betul ! botol dia boleh simpan ,letak air masak pun sedap heheee

    BalasPadam