Goreng roti canai je

 Assalamualaikum semua. Hai u all. Petang tadi lepas rabia berjalan di dalam rumah. Berpeluh peluh. Lepas tu rabia masak la. Goreng roti canai segera je. Excercise sebelum goreng roti canai segera ✅. 



Rabia kalau goreng roti canai segera ni. Memang suka hangus macam ni lah. Ada tinggal satu paket je lagi roti canai segera ni. Memang laku keras la. Asyik habis je šŸ˜‚. 

Okeylah dah waktu azan maghrib ni. Assalamualaikum .

6 ulasan:

  1. Wkmsalam
    Selamat menjamu selera

    BalasPadam
  2. saya pun suka beli roti canai segera ni hehe

    BalasPadam
  3. kak shida biasa suka juga beli roti canai segera cmni..kalau plan mkn kari tghari tu mesti mlm mkn roti canai segera plak hehee..guna kuah kari siang td jer ^_^

    BalasPadam
  4. Roti canai yang goreng garing hangus sikit memang sedapppp kannn

    BalasPadam
  5. Memang kena hangit sikit baru rapuh crunchy

    BalasPadam
  6. hangus mcm ni baru rapuh kan ?

    BalasPadam