Keropok keping air fryer

 Assalamualaikum semua. Tengah tunggu keropok keping masak ni. Masak dalam air fryer je.

180 selama 10 minit . Rangup tau. 





Okey done. Kejap ada lagi nak masak ni. Banyak keropok keping nak digoreng dalam air fryer.  My mom pelik juga. Rabia kata nak goreng dalam air fryer. Rabia tengok youtube tadi . Hehe. Okeylah selamat mencuba. 

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Ohhh. boleh rupanyaaa.. rasanya sama je eh.. x jadi terlalu keras ker.. Nice info.. Boleh try... hehe.. Mashehh

    BalasPadam
  2. oh ok...baru tau ni boleh buh kopok keping dalam airfyer, kira kopok losong tu pun boleh buh dalam ni je kan

    BalasPadam
  3. Wah lejen ni mama pun xpenah lagi nasal kopok keeping guna air fryer

    BalasPadam
  4. Wow. Keropok keping pun boleh goreng guna AF...

    Lamanya tak makan kropok keping..

    BalasPadam
  5. kalau guna AF tak sedap. mcm keras. suka goreng lg

    BalasPadam
  6. nak beli laaaaa AF ni, mcm senang sangt guna dia

    BalasPadam